3 GIFTS




Photo: Daniella Witte

Tillfälligt tillbakalutad i en timmes egentid väljer jag att dela med mig av de tre julklappar som jag verkligen njutit av i den för övrigt väldigt stämningsfulla julvecka som varit. 
Grönt gillar jag , det vet ni och lökar med mossa i snygga utföranden är alltid lika uppskattat. 
Länge har jag trånat efter högtalare med riktigt bra ljud och det har verkligen min nya Marshall kunnat leverera i jul. Och ni som flitigt läser olika inrednings-bloggar har kanske inte undgått att jag fått min inglasade veranda ommålad som en julklapp från min käraste. Jo, jo och efter en jätte mysig frukost med Sofie, Jannice, Anna och Susann var spridningen kring det ett faktum, och som den här tjejen överraskande också snappade upp. Tack ska ni ha!
Hur som helst är jag supernöjd med resultatet och mysfaktorn i det nu mörkgrå rummet har verkligen satt sin egen nivå här i huset. Fortfarande är där såklart lite jag vill fixa och det är främst ett nytt matbord med några snygg-sköna stolar till. Har letat ganska länge men har ännu inte hittat det jag söker....... tror det slutar med att en snickare får stå till tjänst under 2014!! 

Kram Daniella

5 kommentarer:

Martina BARABASCA sa...

So nice reconstruction :-),it is also my dream. The Marshall is super :-) I like it!

17doors sa...

Ååå, jag letar också nytt matbord, men hittar inget.. Vill att det ska vara tåligt, men stilrent och gärna ljust..
Spännande att se ditt!

Gott nytt år och tack för alla fina bilder du delar med dig av!
Kram
Ulrika

Henriettæ sa...

Hej Daniella!
Har letat som en galning vid två tillfällen om hur ni har behandlat era fina golv i vardagsrum/kök mm, för att då fram den där härliga bruna tonen! Kan dock inte hitta det någonstans, så jag slänger ut frågan här! Jag är hemskt ledsen om du behöver upprepa en massa svar hela tiden, men jag har verkligen letat! Golven är helt underbara!!

Henriettæ sa...

Hej igen! Svarar själv, för jag gjorde lite mer detektivarbete och hittade svaret på din instagram! :) Om det är fler som undrar så är det hårdvaxolja i nyansen antik ek, Osmo. :)

Unknown sa...

Hej!
Tavlan som med flickan som håller en fågel. Vet du var jag kan hitta den?
Mvh Magdalena