INREDA UTREDA ÖPPNAR UPP.....



Foto: Daniella Witte

Efter sommaruppehållet öppnar min butik Inreda Utreda äntligen upp igen med massor av nyheter inför den fina hösten. 
I skrivandets stund jobbar jag och min kära svärmor hårt bland kartonger och bubbelplast för att få allt på sin rätta plats. Jag längtar så till allt är klart och jag med ett skönt lugn kan öppna upp portarna för de första kunderna.

Öppettider: Torsdag 29/8 14-18, Fredag 30/8 11-18, Lördag 31/8 11-16 & Söndag 1/9 12-16
Som vanligt är det alltid sista veckoslutet varje månad som vi har öppet.

Varmt välkomna till Wigensgård, Vinstorpsvägen 47a i Lomma!

/Daniella



2 kommentarer:

Marina in Blue sa...

I wish I could visit your shop some day

http://marinainblue.blogspot.com.es/

Hugs from Jerez ( Spain )

maria westerlund sa...

Vad än du tar dig an, lyckas du förmedla en skön känsla i dina bilder!!! Synd att jag inte bor närmare din shop:) hälsningar från åland