THE FINAL WORK AT BECKMANS - PART 1


Styling: Daniella  Witte Foto: Kristofer Johnsson

Inför sista helgen på Lotta Agatons stylistkurs fick vi reda på en oväntad och väldigt rolig överraskning. Vi skulle sista kursdagen få åka till Delightstudios och göra varsin bild  till Therese Sennerholt´s helt nya kollektion vykort. En väldigt rolig upplevelse i fantastisk miljö som jag med samma härlig gäng gärna gjort om i morgon:) Kan berätta att en återträff med alla är redan på tapeten vilket jag längtar till.

Den första här bilden är mitt verk och i min skiss planerade jag rekvisita som skulle kännas lugn men ändå med ett visst budskap som är relaterade till produkten. I det här fallet är produkten väldigt tydlig i sitt uttryck och talar egentligen helt och hållet själv.

Alla bilder som är plåtade av duktiga Kristoffer Johnsson blev otroligt fina men de Therese slutligen valde ut passade med det där lilla extra både hennes smak och till hennes profil. Den första är stylad av Anniqa Nelander som med sina otroligt charmiga spetsdukar lyckades skapa en härligt glad bild i grafisk galans.  
Den andra bilden är stylad av stilsäkra Jenny Hjalmarson Boldsen ("Fru Stilista" på Instagram), med ett snyggt klassiskt svart och vitt schackspel verkligen fick till en kanonbild. Stort Grattis till er båda!!!








Foto: Kristofer Johnsson Stylingar: 1. Anniqa Nelander 2. Jenny Hjalmarson Boldsen 3. Gitte Christensen 4. Per-Olav Solvberg 

Som värsta gottebordet, eller hur? Hoppas ni gillar lika mycket som jag! 
Och det finns fler så väldigt fina men de sparar jag till nästa del av den här följetången.

Ha en underbar dag!

/Daniella




3 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Så duktiga ni är, hela klassen! Förstår att det var en upplevelse över det vanliga.

Anonym sa...

Så roligt att får se allas stylingar!
Superfina!
Jag gillar fane´rlådorna/skivorna [?] du använt i din styling. Snyggt!

Pella sa...

Suoerfina bilder och såå inspirerande! Heja er! <3