UTLOTTNING


Foto: Daniella Witte

Tyckte det var dags för en utlottning här på bloggen. Min shop Inreda Utreda står för vinsten som är den här gosiga oversize julstrumpan från By Nord som har ett värde av 850 kr. Här får det plats klappar till hela familjen då strumpan är hela 80cm hög och 40cm bred. Ja, rejält ska det vara i jul!

För att vara med ska du ha gillat Inreda Utreda på facebook och i kommentarsfältet skriva ner dina tre favoriter ur Inreda Utreda´s sortiment som du gärna hade stoppat ner i julstrumpan. Glöm inte att få med ditt förnamn och efternamn!

På söndag den 25/11 presenteras vinnaren på Inreda Utredas facebooksida!

Lycka till! /Daniella


42 kommentarer:

Ina Björkstedt sa...

Kul med tävling! Gillat på Facebook.

Mina tre favoriter från Inredautreda är:
1. Sladdlampa . HOUSE DOCTOR http://inredautreda.se/butik/produkt/sladdlampa-house-doctor-grafisk-koppar/

2. Överkast . AFROART .http://inredautreda.se/butik/produkt/overkast-afroart-liten-prick/

3. Matta . NATURE . Svart http://inredautreda.se/butik/produkt/matta-nature-svart/

Lotta Zacharoff sa...

Åh vad roligt :) Gillar på Facebook!

Mina favvosar är:
1. Den grå grovstickade kudden från By Nord
2. AfroArts prickiga överkast
3. Och så ett gäng av dina fantastiska koppardekorationer att hänga i granen!

Nu håller jag tummarna :)

Anonym sa...

hei! liker på fb,så liker jeg veldig godt putene;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Anonym sa...

Hej!
Roligt med tävling. Gillat på FB

Får man bara välja 3 saker? ;-) det finns ju så mycket fint i din butik! Ok då;

1)Seletti Yes-neonskylt
2)Skinnväska By Burin (konjak)
3)Ekorrekudde By Nord (så söt)
(och så dina kopparsaker så klart)

mvh
Sara

Fröken Generös sa...

Hej! Jag har gillat på Facebook - såklart! :-)

Jag gillar:
1. Dom fina skärbrädorna Rustik
2. Härliga pålakan från By Nord
3. Rund spegel från House Doctor, Bolina

Hälsningar
Helena Bolin

Anonym sa...

Åhh hoppas på turen denna gång! ;) Har gillat på Facebook och mina 3 favoriter är: 1. Den stickade grå kudde, by nord. 2. Vägglampa, house doctor 3. Spegel rund, house doctor. Tack för en superrolig tävling! Med vänlig hälsning, Jessica Palmqvist

Jenny - Hugos mamma sa...

Vilken härlig julstrumpa, perfekt tävling såhär inför jul. Jag har gillat på facebook.

Min favoriter på inreda utreda är många, men om jag måste välja 3 st så är det:


Påslakanset BY NORD BARN Igelkott
Örngott BY NORD mörkgrå
Påslakan BY NORD mörkgrå

Något för hela familjen!:)

Ha en bra dag!
Jenny Öst

Hanna Ahlstedt sa...

Hej! Gillat på facebook =)

Mina 3 favoriter är:

1. Bricka . KRISTINA STARK . Prego vit

2. Ljusstake . IU DESIGN . 4 Ljus

3. Sladdlampa . HOUSE DOCTOR . Grafisk koppar

Gillar din blogg så mycket, och fin nätbutik!

VH Hanna Ahlstedt
hannaahl@hotmail.com

MetteLindberg sa...

Kan jeg mon deltage fra Danmark? Det håber jeg!

Mine favoritter i sortimentet er:

1. Spegel. HOUSE DOCTOR. Bolina.
2. Kudde. By Nord. Sea grass.
3. Neon. SELETTI. Yes.

Hilsen Mette Lindberg

Anonym sa...

Kul med tävling!

Svårt att välja favoriter men här är några.

1. Bäddset deer by nord
2. Pingvin kudde
3. Dina koppar saker

/. Jessica Munkholm
Mail: jeskaegier@spray.se

Unknown sa...

gillar redan på FB.

mina 3 favs:
http://inredautreda.se/butik/produkt/vagglampa-house-doctor-metall/
http://inredautreda.se/butik/produkt/kalender-urbncal-2013-nordic/
http://inredautreda.se/butik/produkt/vaska-by-burin-laptop/

fast allt i din butik är fint. verkligen.
ha en fin dag,
ulrika

Unknown sa...

1, kudde Horses 2 small bag, randy leather, 3 bestick, Rustik. Kram Emma

Anonym sa...

Vad glad man blir av en sådan finfin tävling, helt underbar julstrumpa!

Mina tre favoriter är:
1. KUDDE BY NORD HORSES
2. VÄSKA BY BURIN LAPTOP
3. KUDDE BY NORD GROVSTOCKAD

Caritha Jolstrand
(rebmarfre@spray.se

Anneli Andersson sa...

Vad roligt med tävling - hoppas att jultomten knackar på min dörr tidigt i år. :)

Jag har gillat på FB sedan länge. Har även delat sidan så att fler hittar hit.

Att bara få välja tre favoriter är inte lätt, men här kommer dom:

1. Ylva Skarps Creativity
2. Lampa, Ermert Schäfer, No 2
3. Påslakan, By Nord, mörkgrå

Hälsningar
Anneli Andersson

Bromans Bravader sa...

Åh jag älskar den!

Mina favoriter -
1. Julstrumpan
2. Kudde By Nord Ekorre
3. Kudde By Nord Grovstickad

Gillar på FB

Hälsningar Jannike

Anonym sa...

Hei, liker på fb. Mine favoritter er:
Skjærefjøl Rustik
Sengesett BY NORD BARN, rådyr
Korg Strå

Sigfrid Pettersen (sigfridpettersen63@hotmail.com)

MITT VITA HUS sa...

Åh denna suuuperfina utlottning får man ju bara inte missa en chans på, mina små tjejer skulle bara älska att få hänga den där utan för sina dörrar i jul:)

Jag har gillat på FB (såklar:)

Mina favoriter i shopen som jag sneglat ett tag på är:

http://inredautreda.se/butik/produkt/bricka-kristina-stark-prego-vit/
Dessa briskor är bara så fina, skulle gärna duka fram på ett glöggparty på dom:)

Den här, ja sååå underbar, sneglat väldigt länge på den och den skulle gärna få ligga i ett paket under granen om jag säger så:) http://inredautreda.se/butik/produkt/kudde-by-nord-grovstickad-2/

Och tillsista, inte för att jag har en liten bebis men jag skulle så vilja ge detta urfina lilla påslakanset till tjejernas lilla kommande kusin som beräkas efter jul. http://inredautreda.se/butik/produkt/paslakanset-by-nord-barn-radjur/

Nu håller jag tummar och tår:)

Kram M


Livet är Underbart sa...

Ojojoj! Vilken fin fin vinst. Och vad skulle jag stoppa i:
1.Någon av Ferm Living´s fina skärbrädor
2.Oversize T-shirten från By Nord

3.Dekoration . IU DESIGN . Koppar.

Jag har gillat på FB (Jenny Meijer) och håller tummarn hårt!

kram kram

Lena Lundholm sa...

Julen är full av hemligheter. En strumpa att gömma dem i vore perfekt.

ett: Sladdlampa House Doctor
två: Small bag by Burin
tre: Bottle House Doctor

*** Lena Lundholm

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Kjempefin giveaway! Jeg liker siden på Facebook nå, litt rart at jeg ikke har gjort det før egentlig, elsker stilen og bloggen din! :)

Tre ting jeg ønsker meg i julestrømpen..

1. Diamant fra Annaleena Leino
2. Lysestake .IU design i kobber
3. Kurv/korg Multi tråd

Hilsen Ann Merete Slåttland

Ida Hägglund sa...

Beslutsångesten fick precis ett nytt ansikte, men tillsist kom jag överrens med mig själv om att vardagsrummet skulle få ett ansiktslyft av denna kombination:

1. Kudde . BY NORD . Grovstickad
2. Kudde . LOUISE ROE .Compasso
3. Matta . NATURE . Svart 70x200

17doors sa...


Jag älskar den där stumpan, och har den redan på önskelistan till vårt sommarställe!

Mina favoriter i din shop är:

1. Kudde Louise Roe Stripes
2. By nord, ljusgrå påslakan
3. Kudde By nord. Grovstickad.

Jag gillar på fb redan.

Hälsningar
Ulrika/seventeendoors

Miss Linda sa...

Å vilket fint pris ♥ Här kommer 3 små beslut av MÅNGA fina/underbara möjligheter ;)

ETT: Ljusstake IU design - Koppar

TVÅ: Glasburkar - Louise Roe - Clear

TRE: Skärbräda Rustik

Följer DIG både på FB & INSTAGRAM såklart :)

Önskar Dig en Underbar dag, kram Linda Olsson.

Pernilla Jansson sa...

Hej du duktiga!

Vinner jag den strumpan behöver jag inte ha något i, MEN ska man önska så ska man:

1. Valfri kudde BY NORD. 2.HAY spegel rund. 3. Valfri koppar ljusstake

LIKE på dig Daniella! Ha det fint!

Linda sa...

Håper jeg kan delta fra Norge.

Mine favoritter er:
- grovstrikket pute fra By Nord (kudde)
-Sengetøy By Nord Ulv (Påslakanset, Varg)
- Stort skjærebrett, Ferm Living (Skärbräda)

+ liker på fb

Linda Kversøy
lindaa8@hotmail.com

Marie sa...

Hej!

Jag väljer dom här tre sakerna i min strumpa:

1. Plånbok, By Burin, brunt skinn
2. Överkast, Afroart
3. Kudde, By Nord, grovstickad grå

Gillar redan på FB!

Varma hälsningar Marie Linderoth

Cat sa...

Gillar på fb. Jag hade gärna försökt att trycka ner ett par av de läckra "rör" ljusstakarna och den urläckra golvlampan.
Ha de gott. Catarina Davidsson

Kerstin Bergenholm sa...

Gillar på fb.

Jag skulle lägga i tre saker från by Nord:
Den söta kudden med rådjuret
Den stickade ljusbruna kudden
Det snygga grå påslakanet

Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin tävling! Jag vill gärna vara med!;)

Jag har gillat på Facebook.

Mina favoriter som jag önskar är;

Den superfina lampsladden i koppar från house doctor (till mig själv)

Påslakan rådjur från By nord till min son

Julstrumpan med samma fina rådjur till pappan i familjen.

Ha det gott!

Mvh

Emma Svensson

Anonym sa...

Hej Daniella,

Då kör vi:
1. Mamma önskar mer myspys: Ljusstake.IU DESIGN .4 Ljus.
2. Pappas nariga händer önskar: Handcréme. L:A BRUKET.
3. Lille Edwin önskas sova längre på morgonen: Påslakanset. BY NORD. Björn.

Jag som önskar heter Johanna Nyström :)

rosvikslyckan sa...

Hej!

I min julstrumpa skulle helst finnas:

1: http://inredautreda.se/butik/produkt/mugg-arne-jacobsen-bokstav/E

2:http://inredautreda.se/butik/produkt/print-ylva-skarp-creativity/

3:http://inredautreda.se/butik/produkt/vaska-by-burin-laptop/

Med hoppfulla hälsningar från Jenny Engberg

Pella sa...

Det är nästan helt omöjligt att bara välja 3 saker... allt väcker habegär! Men högst upp på önskelistan hamnar:

1 Small bag By Burin Randy Leather
2 Korg Multi tråd
3 Skål Simple white

Kram// Pella

Anonym sa...

Åh vilken underbar julstrumpa! Om jag hade fått önska mig något till mig själv hade jag valt dessa tre:

1, Kudde Änder från By Nord, så himla fin
2, Ylva Skarps fina print "Creativity"
3, samt den härliga oversizetröjan "Owl" från By Nord, att gosa i nu när vintern knackar på!

Gillat på facebook med! :))

Kram Emilia Axelsson
emiliaaxelsson@hotmail.com

Anonym sa...

Busenkelt, finns massor av fint att tråna efter :)

1. ljusstake IU DESIGN 4 ljus
2. kalender URBNCAL 2013
3. kudde BY NORD grovstickad

Gillar på FB gör jag redan :)

cecilia@svedin.nu

Anonym sa...

Detta var den finaste julstrumpa jag någonsin sett.
Den måste jag bara vara med och tävla om!
I denna julstrumpa hade jag velat finna följande saker på julaftonsmorgon.
Diskmedel och handkräm från Lillabruket samt ett påslakanset med rådjur från självaste By Nord.
Vänliga hälsningar Caroline Giribaldi

Postadress Torslanda sa...

Åh vilken fin! Jag vill gärna vara med också och tävla.

Favoriterna ur din fina butik:

1. Bordslampa IU Design. Sååå fint :) Till hela familjen.

2. Small bag By Burin. För alla vinterns fester. Till mig.

3.Påslakanset BY Nord, med rådjur. Ljuvligt fint till Lilltjejen.

Nu får vi hålla tummarna!

Unknown sa...

Hej!
Fin tävling.
hade gärna stoppat ner dessa tre saker i strumpan!

http://inredautreda.se/butik/produkt/golvlampa-iu-design-koppar/

http://inredautreda.se/butik/produkt/vaska-by-burin-laptop/

http://inredautreda.se/butik/produkt/vaska-by-burin-laptop/

har gillat på facebook.
Nu håller jag tummarna/Anna

Marie L sa...

Hej! Jag väljer kopparhänge (till mig), Handcreme från Lilla Bruket (till mor) och kuddar från BY NORD Uggla & Meadow (till mina killar).
Jag passar på att önska, för plötsligt händer det :)
Marie Ljungholm

Anonym sa...

Hej!
Spännande tävling, men ack så svårt att bara välja tre saker det finns ju så mycket fint.
Men jag väljer i alla fall:
1. Den lilla söta kudden By Nord Pingu
2. Vit vas House Doctor Porslin
3. Kristina Starks brickor Pergo svart.

Mvh
Inger Ekstrand

Sanne sa...

Flot!
Jeg er gerne med. Har gillat på FB.

1.Påslakanset By Nord. Rådjur (100x140)

2,Påslakanset By Nord. Varg
(140x200)

3. Väska House Doctor. Cotton/leather

Hilsen fra
Sanne Appelgren Kielstrup
sanap200003@yahoo.dk

Anonym sa...

Ljuvliga blogg! Tiden bara flyger när jag försvinner in i dina vackra bilder. Sidan är "gillad" på Facebook.

Mina favoriter för att vinna den underbara strumpan som jag sprang förbi häromdagen och drömde om...är:

Tändsticksaskarna - vill bara ha fler!
Kudde Grovstickad från By Nord
Påslakan med vargen - hade passat perfekt till min lille härliga 3-åring som älskar "bargar".

Tack!
Linn af Ugglas
linn@afugglas.se

Maria sa...

Hej!
Har gillat Inreda Utreda på facebook!

Mina tre favoriter är:
Safety pin från house doctor
Randig väska från house doctor
Påslakanset för barn, rådjur, från By Nord

Hälsningar Maria Berg
Mariaberg82@hotmail.com