MIN STUDIO = KLAR


Foto & Styling: Daniella Witte

Ja, vad säger man när ens stora dröm står klar, klar till att flytta in i där jag sakta men säkert ska utveckla en professionell  framtid inom foto, styling och inredning. Ödmjukast är det TACK det första jag säger och jag säger det till min käraste Fredrik som verkligen kämpat med att få projektet och min stora dröm till att gå i uppfyllelse. Utan honom hade det fortfarande varit ett kallt höloft just nu. Jag är så otroligt tacksam och glad,så glad!!


Foto & Styling: Daniella Witte

Egentligen finns det inte tid till att göra sådana här installationer just nu då vi är i full gång med att få butiken klar till att öppna upp dörrarna nästa helg men jag kunde bara inte låta bli. En väldigt spontan installation med en blandning av loppisfynd och produkter från min egen shop som jag fick till att andas lite advent. Så håll till godo bloggvänner!

Kram Daniella

Ps. För er som planerar att besöka min butik nästa helg kommer det vara ett väldigt fint erbjudande under hela torsdagen + förlängd öppettid. Mer om det på bloggen under veckan! Ds.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt när drömmar blir till verklighet, önskar er välförtjänt framgång och lycka till med öppnandet av din butik, önskar jag bodde i närheten. Ha en trevlig dag

Nellie - the Flying Hippo sa...

Underbart! Stort GRATTIS! Den är en bra Fredrik du har. :) Lycka till att besanna din dröm. Kram

Jessica - Svart på vitt sa...

Va underbart att den är färdig nu!!! Helt rätt att försöka förverkliga sina drömmar. Stort lycka till!
Kram Jessica

MARTINE'S BLOG sa...

Great styling and pictures. Have a good week!
greets Martine.

110kvadrat sa...

Vilken lycka! Och vilka fantastiska bilder, fast det bjuder du ju alltid på!

Ha en fin start på veckan!

Kraam Emma

Stenmur & Gärdsgård sa...

Fantastiskt proffsigt och snyggt för att vara en "snabb" installation... Du har en gåva, härligt att du nu tar vara på den... Lycka till med allt!

Stor Kram!
Malin

Malin Landgren sa...

Åh vad härligt att din studio är färdig, din lyckost :-)
Kanon fina bilder!!

Kram Malin

Annika Bryngelson sa...

Sååå fina bilder!

Kram annika/ systerdiesel.se

@my casa sa...

Lyckliga DU, stort Grattis, så fantastiskt roligt:)

& bilderna = super

Kram Åsa

Anna G. sa...

Grattis till studion!! Förstår att det måste vara fantastiskt att ha ett sånt utrymme att hålla till på. Ser fram emot fler såna här superfina spontana installationer! Kram