I LOVE MY GRASS


Foto: Daniella Witte

Ett litet hej från mig blir i dag med mitt senaste intag av naturligheten.
På min morgonpromenad i går gick jag förbi ett hav av det här underbara gräs med vackra plymer. Jag plockade till jag skämdes och nu står de så njutbara och höstlika mot vår svarta vägg. Ååå, vad jag gillar!!

Kan tipsa er om att jag gästbloggar på Designporten i dag och där inspirerar jag med ännu
mer kvistar och grönt i höstens tecken. Varmt välkomna in!

Nu väntar ännu en fin dag i butiken! Jag önskar ni alla hade möjligheten att komma förbi ;)

Kram Daniella


15 kommentarer:

Lina sa...

And I also love your grass. Ha en fin söndag i höstsolen! Kramar till dig.

tina | pepparochvanilj.se sa...

Ja du Daniella... du är inte den enda som önskade det. Synd att jag inte kunde planera in en liten utflyktsdag i helgen... Men det kommer ju fler tillfällen :)

kram tina.s

ps.jag har gjort en liten beställning på webben istället ;)Betalat och allt, men ingen orerbekräftelse har innfunnit sig? Kanske inte brukar göra det?

Simply Clarity sa...

Your grass looks beautiful !

Anna G. sa...

Väldigt snyggt med gräs sådär!
Hade väldigt gärna tittat in i din butik, men det är lite långt att åka... :(
Ha det fint!

Helena sa...

Superfint, både gräset och bilden på vardagsrummet på Designportalen. Tyckte speciellt mycket om de olika mattorna du hade överlappat, kan du säga mig var de kommer ifrån?

Helena sa...

Superfint, både gräset och bilden på vardagsrummet på Designportalen. Tyckte speciellt mycket om de olika mattorna du hade överlappat, kan du säga mig var de kommer ifrån?

Daniella Witte sa...

-Miss H, vad skoj att du gillar mattorna kommer från min butik Inreda Utreda. Kika in där så hittar du! Kram

Malin sa...

Vackert!!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hej,
Första gången jag besöker din sida och din butik!

Helt fantastiskt fint, och vilket hem! Här kikar jag in framöver.
Tack för härlig höstinspiration :-)

Kram Malin

purple area sa...

Det blir så fint med gräs, är också tokig i det. Som tur är har jag trädgården full. Härligt!

Tjusig bild!!

Karen sa...

Vilken ögongodis, helt i min smak!

Skulle kanske måla mitt hallbord rutigt? Behöver pigga till det bruna.
Hållar på att flytta inn så smått,mycket tanker och ideer som snurrar.

kram Karen

charm design sa...

Nydelig bilde,det er bare så fint med gress.Utrolig dekorativt.
Ha en super fin dag

Extraordinarygirly sa...

Hej Daniella, hur gick det med ditt 'barack projekt' som du beratta om innan sommaren... ar saaa nyfiken!? Kram Cilla

@my casa sa...

Gräs...så snyggt det är:)

Bilden fantastiskt härlig!

Kram Åsa

Daniella Witte sa...

Verkar som vi är ganska överens om att gräs är fint var det än står. Det bara så fint!!

Cilla, vårt barackprojekt gick i stöpet när vi i stället ville satsa på att bygga min studio ( vilket jag inte ångrar). Jag har alltid déer för mer än vad tiden räcker till och alltid kommer vägskälet där vi måste prioritera. Att man aldrig lär sig!!
Dock kan jag tänka mig att ta upp barackprojektet en annan gång. Det var ju en fin idé:)