I`v GOT GRAPHIC PRINTS TODAY!


Foto: Daniella Witte

Vill börja med att tacka er alla som så hjärtligt hejat och klappat på mig i mitt förra inlägg. Enormt stärkande ska ni veta!! Tack underbara ni!

I dag vill jag dela med mig lite höstkänsla samtidigt som jag passar på att visa er fin fina grafiska print och vykort som jag nyss fått hem till Inreda Utreda. Det är de duktiga tjejerna Johanna och Milli som så otroligt fint lyckats skapa detta ögongodis och som jag tänker mig faller väldigt många i smaken. 
Sedan starten med min lilla shop har Formell design funnits med och fram tills i dag har de endast sålts till kunder som besökt den fysiska butiken. Nu är det slut på det så fr.o.m i morgon har ni alla möjligheten till tjejernas finheter i Inreda utreda´s webbshop. Varmt välkomna in kära ni!



 Foto: Daniella Witte

 På understa bilden ser du en keramikvas som har en fantastiskt fin grön/blå färg, också en av nyheterna som trillat in. Den passar så fint till den röda, nästan svarta lönnen som står i vår trädgård. Eller hur är det höstkänsla över den kombinationen!

Kram Daniella


5 kommentarer:

Anonym sa...

så vackra prints! absolut älskar dem! keramik vas är ojämförligt vacker!

michele sa...

oooooh they are so edgy cool, yes?

smiles to you and hope you'll visit soon.

michele

CreandoPhoto sa...

Älskar printsen och älskar kanske vasen ännu mer! :)
Kramar

Åpent^hus sa...

fine ting
og den vasen ser superskjønn ut!
du er så flink, D

:)

Formelle Design sa...

Vi är så glada att få finnas i din fina butik och nu även på webbshopen!
/Milli